درگذشت بهنام صفوی


mehrdad اردیبهشت 23, 1398 دقیقه مطالعه
درگذشت بهنام صفوی

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز-فوت ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان)، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود.

وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفت و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران بود و در تهرانزندگی می‌کرد.موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.

نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌رفت و برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی وخارجی از فعالیت‌های او بود.

وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد. بهنام صفوی یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران بود و طرفداران زیادی داشت

وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود.

همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و ایندفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت. بهنام صفوی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و پس از تحمل شش سال بیماری در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت

.

بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان سالها با یک تومور مغزی درگیر بود و هر از چندگاهی با تشدید وضعیت جسمانی در بیمارستان بستری می‌شد. این هنرمند کشورمان که شهریورماه سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود اما بیمارستانی توانسته بود از پس بیماری بربیاید و به زندگی عادی برگردد. از چند روز پیش اما او مجددا در در اصفهان بستری بود و دوستانش از وخامت اوضاع می‌گفتند.

مجله خبری ایشومر download-1 درگذشت بهنام صفوی سبک زندگی  سرطان درگذشت بهنام صفوی

علت فوت بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که طی چندین ماه گذشته درگیر مراحل درمانی عارضه مغزی خود بود و از بیماری سرطان رنج می‌برد، ساعتی پیش درگذشت.

بهنام صفوی در مرداد ماه سال ۹۶ عمل جراحی موفقیت آمیزی در شهر هانوفر آلمان تحت نظارت پروفسور سمیعی داشت که پس از این عمل جراحی به ایران بازگشته بود و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد.

گفتنی است که بهنام صفوی متولد ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز بود و از سال ۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*