جف بزوس در حال کار بر روی پروژه سرویس تحویل فضایی است


alighadiri آبان 5, 1396 دقیقه مطالعه
جف بزوس در حال کار بر روی پروژه سرویس تحویل فضایی است

جف بزوس مدیر عامل شرکت آمازون اظهار داشت که شرکت آمازون قصد دارد مسیر حمل و نقل بین زمین و ماه را آغاز کند.

جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون، قصد دارد تا سرویس حمل و نقل زمین به ماه را تا اواسط سال 2020 با همکاری شرکت فضایی خصوصی خود بلو اورجین آغاز کند.

در یک مقاله که توسط واشنگتن پست نوشته شده، جف بزوس رویای خود را برای حل و فصل ساخت کلونی های همیشه ساکن در ماه، که در آن خدمات حمل و نقل مانند آمازون برای حمل باراستفاده شود شرح می دهد.

مجله خبری ایشومر جف-بزوس-حال-کار-پروژه-سرویس-تحویل-فضایی-300x200 جف بزوس در حال کار بر روی پروژه سرویس تحویل فضایی است تكنولوژی نوآوری  جف بزوس بلو اورجین آمازون

این مقاله از ناسا خواست تا برنامه ای را ارائه کند که مشوق هایی برای بخش خصوصی ایجاد کند که یک سرویس تحویل محموله تجاری فراهم کنند.

جف بزوس امیدوار است که در سال 2018 بتواند گروه هایی را تا شش نفر در سفر هایی انبوه توسط شرکتش بلو اورجین به فضا بفرستد تا بتوانند بی ثباتی در فضا را تجربه کنند.

انتظار میرود اولین پرواز آزمایشی در سال جاری آغاز شود و با هزاران نفری که قبلا از آن ها  گزارش تهیه شده علاقه مندی خود به شرکت در این سفر ها را اعلام کرده اند.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید:

بلو اورجین شرکت خصوصی جف بزوس تنها شرکتی نیست که بر روی پروژه گردشگری فضایی فعالیت می کند، ویرجین گالاکتیک همراه با شرکت روسی کوموکورس بر روی کشتی های فضایی کار می کنند که می توانند گردشگران را به فضا حمل کنند.

کوموکورس گفته است که امیدوار است اولین مسافران خود را در سال 2020 به فضا بفرستند اما ویرجین گالاکتیک از تعیین تاریخ برای آمادگی ارسال مسافران فضایی ممنعت کرده است.

ویرجین گالاکتیک در یک بیانیه سال گذشته گفت: “تا زمانی که اطمینان حاصل نکردیم که می توانیم با خیال راحت مشتریان خود را به فضا منتقل کنیم، شروع به انجام این کار نخواهیم کرد.

اما احساس می کنیم که اولین مشتریان ما از تعداد کل انسان هایی که تا به حال به فضا رفته اند بیشتر باشد که این احساس فوق العاده ای است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*