جدیدترین مدل تویوتا کمری 2018 در نمایشگاه دیتروئیت


admin آذر 30, 1395 دقیقه مطالعه
جدیدترین مدل تویوتا کمری 2018 در نمایشگاه دیتروئیت

 

مجله خبری ایشومر 76367390_84433499fefbb جدیدترین مدل تویوتا کمری 2018 در نمایشگاه دیتروئیت تكنولوژی خودرو  لکسوس کمری کرولا ژاپنی خودروسازان خودرو تویوتا RAV4

جدیدترین مدل تویوتا کمری 2018 در نمایشگاه دیتروئیت

شرکت تویوتا یکی از برترین خودروسازان ژاپنی محسوب می شود به طوری که بیشترین فروش خودرو را هرساله در آمریکا دارد.

این بار این خودروساز نام آشنای ژاپنی قصد دارد آخرین نسل کمری را برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت به نمایش بگذارد. کمری از خودروهای محبوب ژاپنی است که استقبال خوبی در ایران از آن شده است. با مجله خبری ایشومر همراه باشید.
شرکت تویوتا ورود کمری مدل ۲۰۱۸ را در نمایشگاه اتومبیل آمریکای شمالی که در شهر دیترویت و در سال ۲۰۱۷ برگزار می شود، تائید کرد. این شرکت ژاپنی با انتشار تصویری از این خودرو که در واقع یک چهارم پنل قسمت عقب آن را نمایش می دهد، این خبر را اعلام کرده است.
خودروی کمری یکی از پروژه های عظیم شرکت تویوتا محسوب می شود. باب کارتر ، نماینده ارشد واحد عملیات خودروسازی تویوتا، بیان کرده است که انتظار دارد کمری بار دیگر و برای پانزدهمین سال متوالی پرفروش ترین خودرو در آمریکا شود.

 

فروش بالای کمری در کنار خودروهایی مانند کرولا، RAV4 و هایلندر به در اوج قرار داشتن این خودروساز ژاپنی در زمینه فروش کمک شایانی کرده اند.

 

کارتر جزئیات زیادی از نسل بعدی کمری فاش نکرده است و حتی اشاره ای نکرده که این خودرو به صورت هیبریدی عرضه خواهد شد یا حتی اولین کمری تمام الکتریکی خواهد بود یا خیر. کارتر تضمین کرده است که رانندگی با کمری جدید به مراتب لذت بیشتری دارد و یک محصول فوق العاده از یک شرکت تراز اول است.

 

این محصول مانند مدل های آوالون (Avalon) و لکسوس ES در شهر جورج تاون (Georgetown) ساخته می شود. این سایت خودروسازی تویوتا ظرفیت تولید ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار خودرو در سال دارد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*