تنها شرکتهای دارای نماد گارانتی مجاز به ارائه خدمات پس از فروش هستند


admin آذر 29, 1395 دقیقه مطالعه
تنها شرکتهای دارای نماد گارانتی مجاز به ارائه خدمات پس از فروش هستند

 

به گزارش مجله خبری ایشومر:

میرمهدی رییس اتحادیه فناوران با بیان این که اتحادیه از سال 92 ساماندهی خدمات پس از فروش را پیگیری کرده است اظهار داشت:

آیین نامه خدمات پس از فروش در پایان سال 93آماده شد و به سازمان حمایت از مصرف کننده ارسال شد و با انعقاد قرارداد با این سازمان بازرسی و نظارت بر خدمات پس از فروش توسط اتحادیه آغاز گردید.

 

مجله خبری ایشومر guarantee-mag-eshomer-1-300x155 تنها شرکتهای دارای نماد گارانتی مجاز به ارائه خدمات پس از فروش هستند تكنولوژی نوآوری  میرمهدی مصرف کنندگان فروش سازمان رییس اتحادیه خدمات حمایت از پس از

رییس اتحادیه فناوران با بیان این که سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، برای این تعداد شرکت، مجوز های لازم را صادر کرده است ابراز داشت: از شرکت هایی که نماد را دریافت کردند کار گروهی برای ارزیابی بازار تشکیل دادیم.

وی افزود:برای اجرایی شدن بحث ساماندهی و نظارت بر خدمات پس از فروش کارگروهی تشکیل شد و این کارگروه شروع به ارزیابی و ممیزی کرد. 50 شرکت ،مجوز خدمات پس از فروش را توسط این کارگروه دریافت کردند.
وی جلوگیری از قاچاق کالا ، اطمینان از اصالت کالا، رعایت حقوق مصرف کننده و کنترل بازار آی تی که پیش از این با ظهور گارانتی های نامعتبر که بازار و اصالت بازار را تحت شعاع قرار داده بودند را از اهداف ایجاد نماد گارانتی برشمرد و اظهار داشت:
از سال آینده (1396) تمامی شرکت هایی که این نماد را دریافت می کنند حق ارائه سرویس خدمات پس از فروش در ایران را دارند و با برچیده شدن گارانتی های غیر معتبر اصالت بازار به صنف آی تی برگشت داده می شود.
میر مهدی با بیان این که مجوز صادر شده یکساله است گفت: میزان توانمندی و ارایه خدمات به مصرف کننده، گستردگی خدمات پس از فروش در سطح کشور و میزان توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری از شاخصه هایی بوده است که در ارزیابی و اعطای مجوز نقش داشته اند.
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*