تخفیف ویژه و سفر رایگان در رفت و آمد به نمایشگاه الکامپ


admin آذر 24, 1395 دقیقه مطالعه
تخفیف ویژه و سفر رایگان در رفت و آمد به نمایشگاه الکامپ

 

مجله خبری ایشومر 75983284_83887526cedcd تخفیف ویژه و سفر رایگان در رفت و آمد به نمایشگاه الکامپ تكنولوژی نوآوری  ویژه نمایشگاه سفر رفت و آمد رایگان تخفیف ایرانی الکامپ استارتاپ

 تپسی (TAP30)، سرویس درخواست تاکسی آنلاین، در همکاری با الکامپ و به منظور سهولت رفت وآمد بازدیدکنندگان نمایشگاه، اقدام به ارائه کدهای تخفیف سفر کرده است.

به گزارش مجله خبری ایشومر ،

سامانه TAP30با بیش از ۱۵ هزار راننده (که سفیر تپسی خوانده می شوند) برای تسهیل حمل ونقل نمایشگاه الکامپ ۹۵ با قیمت هایی پایین تر از تعرفه های مرسوم، اعلام آمادگی کرده است. این استارتاپ ایرانی گفته که با عرضه تخفیف ویژه و سفر رایگان، رفت و آمد به نمایشگاه را آسان تر و مقرون به صرفه تر می کند.
خدمات ویژه تپسی به دو شکل قابل دسترسی است؛ به کاربران قدیمی تپسی با وارد کردن کد TAP30-ELECOMP دو سفر رفت و برگشتی به نمایشگاه با تخفیف ۱۵ درصدی تعلق می گیرد؛ مشتریان جدید نیز با کد TAP30-ELECOMPN یک سفر رایگان ۱۵هزار تومانی دریافت خواهند کرد.
علاوه بر قیمت پایین تر، سهولت، امنیت و آرامش سفر با سفیران تپسی از جمله مزایایی است که این شرکت به مسافرانش هدیه می کند.

تپسی امیدوار است که استقبال از این تخفیف ها، موجب شود که بار ترافیک سنگین خودروهای تک سرنشین نیز در ایام نمایشگاه الکامپ کاهش بیابد.

 

 

 

Source link

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*