بررسی بازی uncharted برای موبایل


kiyandadvar مهر 30, 1396 دقیقه مطالعه
بررسی بازی uncharted برای موبایل

uncharted به خودی خود، در بازی و سرگرمی مجموعه پرطرفداری است. مجموعه‌ای باکیفیت که همان‌طور که انتظار می‌رفت نسخه موبایلی آن هم اثر ارزشمندی از آب در آمده.

با اینکه نسخه موبایل uncharted که تحت عنوان UNCHARTED: Fortune Hunter عرضه با نسخه‌های کنسولی کاملا تفاوت دارد، اما باز هم توانسته به خوبی آن حس ماجراجویی نیتن را منتقل کند. این دفعه دیگر خبری از صحنه‌های سینمایی و تیراندازی‌های نفس‌گیر نیست.

در این بازی شما فقط و فقط باید معما حل کنید. بازی از این قرار است که شما به عنوان کاراکتر نیتن، در هر مرحله، در نقشه‌ای قرار می‌گیرید که باید کریستال آن نقشه را به دست آورید.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید :

برای رسیدن به کریستال نیز باید از تله‌ها عبور کنید، سنگ‌ها را از سر راه بردارید. نیم نگاهی به زمان داشته باشید و از همه مهم‌تر، مراقب جان خود باشید! برای حرکت نیتن در نقشه باید انگشت خود را در مسیری که می‌خواهید اون حرکت کند بکشید.

با رسیدن به دکمه‌ها نیز با یک کلیک ساده می‌توانید آن‌ها را فعال کنید. دکمه‌هایی که از شما دور هستند هم می‌توانید توسط شلیک کردن فعال کنید.

شلیک کردن نیز به این گونه شکل می‌گیرید که باید روی نقطه مد نظر خود کلیک کنید تا نیتن توسط اسلحه خود به آن نقظه شلیک کند.

مجله خبری ایشومر بررسی-بازی-uncharted-موبایل-231x300 بررسی بازی uncharted برای موبایل بازی و سرگرمی تكنولوژی

روند کلی حل معماهای بازی به این شکل است. ولی رفته رفته هرچه در بازی پیش می‌روید، معماها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و برای حل آن‌ها زمان بیشتری باید بگذارید.

برای تکمیل هر مرحله به‌طور کامل باید مواردی را مد نظر قرار دهید. مثلا باید در تعداد حرکات مشخصی مرحله را تمام کنید تا به شما کلید تعلق بگیرد، یا باید امتیازهای جانبی هم جمع‌آوری کنید تا امتیاز کامل مرحله به شما داده شود.

جدا از گیم‌پلی جذاب بازی، حضور شخصیت‌هایی همچون سالی در بازی، باعث شده تا حس و حال خاصی در بازی ایجاد شود.

از طرفی با حل معماها، نقشه‌ها یا گنج‌هایی پیدا می‌شود که دقیقا مثل نسخه کنسولی همان حال و هوای تاریخی را به گیمر منتقل می‌کند.

طراحی نیتن، انیمیشن‌های روان بازی و تنوع استفاده رنگ در بازی، باعث شده تا بخش گرافیکی بازی هم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

در کنار این‌ها شاید تنها بخش موسیقی و صداگذاری بازی آن‌طور که باید خوش ندرخشیده. اما همان بخش هم این گونه نیست که جلوی لذت بردن شما از بازی را بگیرد. UNCHARTED: Fortune Hunter پکیج کاملی است که دوستداران بازی‌های معمایی و همین‌طور طرفداران آنچارتد حتما باید آن را تجربه کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*