تصاویری از انفجار باطری آیفون 6s پس از شارژ – مجله خبری ایــــــــــــشومر


admin آذر 27, 1395 دقیقه مطالعه
تصاویری از انفجار باطری  آیفون  6s  پس از شارژ – مجله خبری ایــــــــــــشومر

 

مجله خبری ایشومر 76141334_84117658eadba تصاویری از انفجار باطری  آیفون  6s  پس از شارژ - مجله خبری ایــــــــــــشومر تكنولوژی نوآوری  گلکسی نوت 7 کمپانی شارژ سامسونگ تلفن های هوشمند باطری آیفون 6s

گرچه مقایسه آیفون 6s اپل با گلکسی نوت 7 سامسونگ تا حدود زیادی اغراق آمیز است، اما این موبایل هوشمند شرکت کالیفرنیایی نیز در چند ماه اخیر دردسرهای زیادی را برای شرکت سازنده اش به وجود آورده است.

 

پس از ماجرای نقص باتری تعدادی آیفون 6s که منجر به فراخوان جایگزینی آنها توسط اپل شد، این بار یک دستگاه دیگر پس از شارژ شدن دچار انفجار شده است.

اپل هنوز به این حادثه واکنش نشان نداده، ضمن این که فعلاً نمی توان به طور قطعی در خصوص صحت ادعای فرد ارسال کننده تصاویر اظهار نظر نمود.

 

اپل مشکل به وجود آمده برای باتری این تلفن های هوشمند را ناشی از قرار گرفتن زیاد از حد مواد سازنده باتری ها در معرض هوا اعلام کرده است. همین مشکل سبب می شود که در شارژ کمتر از ۳۰ درصد، گجت های مذکور به طور ناگهانی خاموش شوند.
حال یکی از مخاطبان آِیفون 6sبا ارسال تعدادی تصاویر مدعی شده که آیفون 6s اش پس از آن که به طور کامل شارژ شد، منفجر شده است.

 

اما هر چه که هست، به نظر می رسد دردسرهای آیفون نسل قبل به این زودی ها گریبان کمپانی کالیفرنیایی را رها نخواهد کرد. به خصوص که شنیده شده تعداد آیفون 6s های معیوب بیشتر از برآوردهای اولیه کمپانی بوده و حتی امکان دارد مشکل مذکور  محدود به مدل 6s نیز نشود .

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*