امنیت سایبری با هوش مصنوعی جدید IBM


admin آذر 22, 1395 دقیقه مطالعه
امنیت سایبری با هوش مصنوعی جدید IBM

 

مجله خبری ایشومر 75894218_83761368aabbd امنیت سایبری با هوش مصنوعی جدید IBM تكنولوژی نوآوری  هوش مصنوعی سایبری خبری ایشومر امنیت mag IBM eshomer

شرکت IBM اخیرا بخش امنیتی برنامه ی خود با نام IBM Watson را عملیاتی کرده است.

این شرکت اعلام کرد تاکنون ۴۰ مشتری، متقاضی استفاده از این سرویس هستند که در میان آن ها نام شرکت های بزرگ بیمه و بانک های معتبر بین المللی نیز دیده می شود.با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

با فراهم کردن پیش زمینه ای در مورد فعالیت های سایبری مجرمانه، شرکت ها قادر خواهند بود با دقت بیشتری فعالیت های مشکوک را زیر نظر بگیرند. هم زمان واتسون این قابلیت را دارد که با یادگیری روش های بهتر برای برقراری امنیت سایبری، توانایی آنالیز اطلاعات خود را بالا ببرد.
شرکت هایی مانند سان لایف  و بانک  سومیتومو میتسویی  به آزمایش توانایی های واتسون که همان هوش مصنوعی شرکت IBM است، خواهند پرداخت تا قابلیت آن در شناسایی و مقابله با حملات سایبری را بسنجند. واتسون به شرکت ها کمک می کند با سهولت بیشتری بتوانند نرم افزارهای مخرب را شناسایی کنند.
یکی از اهداف این برنامه، این است که مشکل کمبود دسترسی به اطلاعات حملات سایبری گذشته را مرتفع کند.

از آنجایی که این برنامه با طیف گسترده ای از شرکت های بزرگ همکاری خواهد کرد، واتسون این فرصت دارد که اطلاعات مربوط به حملات سایبری انجام شده در شرکت ها و صنایع مختلف را جمع آوری کند و نحوه ی پاسخ گویی هر کدام از آن ها به حملات سایبری را نیز ارزیابی کند.

با این که طراحان، یک سری اطلاعات اولیه در مورد تهدیدات سایبری وارد برنامه کرده اند؛ اما قابلیت این برنامه در پردازش اطلاعات جدید می تواند منجر به افزایش حجم اطلاعات مربوط به تهدیدات سایبری شود و واتسون را به منبع اصلی اطلاعات مربوط به حملات سایبری در سطح کل دنیا تبدیل کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*